Inwestycja realizowana przy współudziale środków z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych – etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój. Długość odcinka 2 213m .Całkowity koszt zadania to kwota 1 279 804,58 złotych brutto, w tym dotacja z budżetu państwa 528 867,72zł.
Zadanie polegało m.in. na:
- wykonaniu nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm - warstwa ścieralna
- wykonaniu nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm - warstwa wiążąca
- wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 30cm (10+20cm),
- wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie (grubość zmienna),
- wykonaniu poboczy i wjazdów z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr.10cm
- wykonaniu chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej oraz podsypce piaskowej 2x5cm
- ustawieniu krawężników betonowych 15x30 cm
- ustawieniu obrzeży betonowych 6x20 cm
- wykonaniu wjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 15 cm
- wykonaniu ścieku z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo – piaskowej w km rob. 0+745 – 0+837
- wykonaniu umocnienia skarpy płytami ażurowymi w km rob. 0+775 – 0+835 str. L.
Odwodnienie zaprojektowane jest poprzez powierzchniowy spływ wody do istniejących przebudowanych przepustów i przydrożnych rowów.