Ułatwienia procesu rekrutacji do służby wojskowej!

Utworzenie Wojskowych Centrów Rekrutacji (WCR) było odpowiedzią na potrzebę skrócenia procesu rekrutacji do służby wojskowej. Dotychczas, jednym z czynników zniechęcających do służby był zbyt długi termin jaki upływał pomiędzy złożeniem wniosku, a ukończeniem szkolenia i złożeniem przysięgi wojskowej. Nowym rozwiązaniem usprawniającym proces rekrutacji są WCR, czyli miejsca w których kandydaci w ciągu maksymalnie dwóch dni zrealizują wszystkie niezbędne formalności niezbędne do realizacji upragnionego celu jakim jest: Zostanie Żołnierzem Rzeczypospolitej.

GDZIE I KIEDY FUNCKJONUJĄ WCR?

Informujemy, że na terenie administrowanym przez WKU w Bielsku Podlaskim w najbliższych miesiącach funkcjonować będzie nw. WCR:

WOJSKOWE CENTRUM REKRUTACJI
W BIELSKU PODLASKIM

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Bielsku Podlaskim
ul. Dubiażyńska 2
17-100 Bielsk Podlaski

 Celem utworzenia WCR w Bielsku Podlaskim było stworzenie dogodnych warunków wszystkim mieszkańcom terenu administrowanego przez WKU w Bielsku Podlaskim tj. powiatów bielskiego, siemiatyckiego, hajnowskiego i wysokomazowieckiego, którzy swoją przyszłość planują związać z Wojskiem Polskim.

 W najbliższych miesiącach WCR będą funkcjonowały zgodnie z poniższych harmonogramem:

  • 15-16.03.2021 r. – WCR w Bielsku Podlaskim
  • 19-20.04.2021 r. – WCR w Bielsku Podlaskim

WCR – ZASADY DZIAŁANIA?

WCR – to miejsce w którym ochotnicy do służby wojskowej (do korpusu szeregowych zawodowych lub terytorialnej służby wojskowej) w jednym miejscu i w maksymalnie dwa dni przejdą rozmowę kwalifikacyjną, rozmowy zapoznawcze z przedstawicielami jednostek wojskowych (przyszłych pracodawców), badania psychologiczne i badania lekarskie. Do tej pory kandydaci na żołnierzy musieli przechodzić każdy z etapów rekrutacji osobno, niekiedy w innych miejscach i różnych terminach – teraz wszystko zostanie zrealizowane w WCR bez ponoszenia dodatkowych kosztów dojazdu do różnych instytucji. Na zakończenie prac WCR, jeśli wyniki będą pozytywne ochotnicy otrzymają karty powołania na szkolenia wojskowe w terminie zgodnym z ich preferencjami.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W WCR?

Oferta skierowana jest do osób, które nigdy nie były w wojsku, które poważnie myślą o tym, aby związać się z mundurem żołnierza Wojska Polskiego. W zależności od preferencji ochotników,
do wyboru są m.in. poniższe ochotnicze formy służby wojskowej.

SŁUŻBA PRZYGOTOWAWCZA - szkolenie trwające 28 dni, dedykowane osobom, które nigdy nie były w wojsku, stanowi swoistą przepustkę do ZAWODOWEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ. Aktualnie jest najkrótszą drogą do zawodowej służby wojskowej. Już podczas szkolenia ochotniczy otrzymają propozycje stanowisk służbowych już w zawodowej służbie wojskowej.

TERYTORIALNA SŁUŻBA WOJSKOWA - oferta dla wszystkich którzy chcą połączyć naukę/pracę
ze służbą ojczyźnie, którzy chcą zrobić coś więcej dla swojej lokalnej społeczności, jednocześnie
nie rezygnując z dotychczasowej aktywności.

Zapraszamy wszystkie osoby, które wykonały „1 KROK” do służby wojskowe tj. złożyły deklarację chęci pełnienia służby wojskowej:

ü na www.zostanzolnierzem.pl;

ü osobiście w siedzibie WKU w Bielsku Podlaskim;

ü poprzez platformę ePUAP.

 

WIĘCEJ INFORMACJI UZYSKASZ:

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Bielsku Podlaskim

ul. Dubiażyńska 2, 17-100 Bielsk Podlaski

tel.: 261 398 072/073

www.facebook.com/WKUBielskPodl

twitter.com/WKU_Bielsk_Podl

Godziny pracy: w poniedziałek od 7.30 – 18.00; od wtorku do piątku 7.30 – 15.30

 

wcr

 

INFORMACJA

Nowe kwoty przychodu decydujące o zmniejszeniu lub zawieszeniu świadczeń emerytalno-rentowych od dnia 1 marca 2021 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku informuje, że od 1 marca 2021 r. zmieniają się kwoty miesięcznego przychodu powodujące zmniejszenie lub zawieszenie świadczeń emerytalno-rentowych.

Kwoty przychodu powodujące zmniejszenie/zawieszenie emerytury lub renty wynoszą odpowiednio:

  • 70% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia tj. 3.820 zł 60 gr,
  • 130% tego wynagrodzenia, tj. 7.095 zł 40 gr.

   Nowe kwoty miesięcznego przychodu powodujące zmniejszenie/zawieszenie emerytury lub renty ogłosił komunikatem z dnia 15 lutego 2021 r. Prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, w związku z ogłoszeniem przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia za IV kwartał 2020 r. (5.457 zł 98 gr).

Podstawa prawna:

Komunikat Prezesa GUS z dnia 09 lutego 2021 r. w sprawie przeciętnego wynagrodzenia w czwartym kwartale 2020 r. /M.P. z dnia 09 lutego 2021 r. poz. 136/.

Komunikat Prezesa ZUS z dnia 15 lutego 2021 r. w sprawie kwot przychodu odpowiadających 70% i 130% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia ogłoszonego za IV kwartał 2020 r. stosowanych przy zmniejszaniu albo zawieszaniu emerytur i rent /M.P. z dnia 18 lutego 2021 r. poz. 195/.

 

p. o. Dyrektora
OR KRUS w Białymstoku
mgr Anna Zofia Ignatowicz-Grądzka

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa informuje, że rozpoczyna przyjmowanie zgłoszeń do największego konkursu kulinarnego dla Kół Gospodyń Wiejskich – „Bitwy Regionów”.

Po roku przerwy spowodowanej pandemią zapraszamy do rywalizacji w nowej formule: jury będzie oceniać pomysł na potrawę regionalną oraz jej prezentację w formie krótkiego filmu wideo.

Zgłoszenia trzyosobowych reprezentacji Kół Gospodyń Wiejskich można wysyłać do 31 maja br. wyłącznie poprzez stronę internetową https://bitwaregionow.pl/ za pomocą formularza zgłoszeniowego.

Przed przystąpieniem do rywalizacji i wypełnieniem formularza zgłoszeniowego, prosimy o zapoznanie się z regulaminem konkursu dostępnym na stronie: https://bitwaregionow.pl/zglos-sie/

Liczymy na rekordową frekwencję w wydarzeniu będącym prezentacją różnorodności kulinarnych tradycji regionów Polski.

Konkurs organizuje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

bitwa regionow2021

 

 

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku informuje, że w bieżącym roku organizowana jest druga edycja Ogólnopolskiego Konkursu dla Dzieci pod hasłem „Bezpiecznie na wsi mamy – od 30 lat z KRUS wypadkom zapobiegamy”.

Zadaniem konkursowym jest ułożenie rymowanki (min. 4 wersy), promującej prawidłowe nawyki i zachowania dzieci związane z przebywaniem i zabawą na terenie gospodarstwa rolnego, popularyzującej „Wykaz czynności szczególnie niebezpiecznych, związanych z prowadzeniem gospodarstwa rolnego, których nie należy powierzać dzieciom poniżej 16 lat” i nawiązującej do 30-lecia działalności KRUS na rzecz poprawy bezpieczeństwa pracy mieszkańców wsi.

Uczestnikami konkursu mogą być dzieci w wieku 11-14 lat, których przynajmniej jeden rodzic/opiekun prawny podlega ubezpieczeniu społecznemu rolników (w okresie przyjmowania zgłoszeń do Konkursu).

Zgłoszenia należy przesłać w terminie do dnia 09.04.2021 r. do godz. 00:00 na adres e-mail: rymowanka@krus.gov.pl (w temacie należy wpisać „Konkurs na rymowankę – Imię i Nazwisko dziecka”) lub pocztą tradycyjną na adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Biuro Prewencji, al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa z dopiskiem „Konkurs na rymowankę” (decyduje data stempla pocztowego).

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do końca roku szkolnego 2020/2021. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej www.krus.gov.pl oraz profilu Kasy na Facebooku. Spośród nadesłanych zgłoszeń zostanie wyłonionych 20 laureatów z największą liczbą punktów, którzy zostaną uhonorowani nagrodami rzeczowymi o wartości ok. 600 zł każda. O terminie, miejscu i sposobie przekazania nagród laureaci Konkursu zostaną poinformowani przez Organizatora za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie, zgodnie z danymi wskazanymi w formularzu zgłoszeniowym.

Regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie internetowej Kasy www.krus.gov.pl oraz w salach obsługi interesantów Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz w podległych Placówkach Terenowych.

 rymowanka baner akt 2021

PGE Dystrybucja S.A. informuje, że z powodu prac eksploatacyjno-remontowych na urządzeniach elektroenergetycznych planowana jest przerwa w dostawie energii elektrycznej dla Odbiorców miejscowości:  

Miejscowość

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

Czas przerwy

Nr stacji

Godzieby

2021-03-02 08:00

2021-03-02 14:00

6

06-232

Warpechy Nowe

2021-03-03 08:00

2021-03-03 14:00

6

06-825

Samułki Małe

2021-03-04 08:00

2021-03-04 14:00

6

06-434

      

 

Więcej informacji stronie www.pgedystrybucja.pl

    

 

logo nfz

     Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkach informuje o możliwości otrzymania wsparcia przez dzieci i młodzież w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterpeutycznej dla Dzieci i Młodzieży w Bielsku Podlaskim. Ośrodek udziela porad: psychologicznych, psychologiczno - diagnostycznych, sesji wsparcia psychospołecznego oraz sesji psychoterapii indywidualnej, grupowej i rodzinnej. Świadczenia realizowane są stacjonarnie, telefonicznie, online oraz w środowisku (wizyty domowe). Pomoc jest bezpłatna i nie wymaga skierowania.

 

Adres: Bielsk Podlaski, ul. Żwirki i Wigury 83

tel. 794 908 839

e-mail: info@animus-bielskpodlaski.pl

   

pdfUlotka_Animus.pdf

docxoferta_Animus.docx

     Powiat Bielski jest realizatorem pilotażowego programu "Aktywny Samorząd" finansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. W ramach programu osoby niepełnosprawne w stopniu znacznym lub umiarkowanym, będące mieszkańcami powiatu bielskiego mogą uzyskać pomoc finansową, związaną z likwidacją barier transportowych, w poruszaniu się, w dostępie do uczestnictwa w społeczeństwie informacyjnym, utrzymaniem aktywności zawodowej oraz uzyskaniem wykształcenia na poziomie wyższym.

     Ogólne informacje o programie znajdują się na stronie internetowej www.pcprbielskpodlaski.pl oraz w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku Podlaskim ul. 3 Maja 17 tel. 85 869 99 03

 

osoby_niepełnosprawne_Aktywny_samorząd.pdf

Zapraszamy wszystkie zdrowe osoby w wieku od 18 do 65 roku życia do oddania krwi.
Prosimy o przybycie z dowodem osobistym lub innym dokumentem stwierdzającym tożsamość.

 W dniu 28 lutego 2021 r. (niedziela)

od godz. 10.00 do 14.00

w Gminnym Centrum Biblioteczno-Kulturalnym w Wyszkach

  Darując krew
- ratujesz życie

 

Miejscowość

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

czas przerwy

Nr stacji

Godzieby
od 42 do 52

2021-02-16 08:00

2021-02-16 14:00

6

06-232

Nowe Bagińskie

Stare Bagińskie

Pierzchały

2021-02-18 08:00

2021-02-18 12:00

4

06-214, 06-594

Aktualne informacje o wyłączeniach znajdują się też na stronie Internetowej:  https://pgedystrybucja.pl/planowane-wylaczenia

25 stycznia 2021 r., na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz.U. poz.1775, z późn.zm.) - zwany dalej NSP 2021.

Pan Mariusz Korzeniewski - Gminny Komisarz Spisowy w Wyszkach ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych wykonujących czynności w ramach prac spisowych związanych z przeprowadzeniem na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w 2021 r. spisu powszechnego NSP 2021.

NSP 2021 jest przeprowadzany w terminie od dnia 1 kwietnia do dnia 30 czerwca 2021 r., według stanu na dzień 31 marca 2021 r., godz. 24.00.

 

Termin składania ofert: od 1 lutego 2021 r. do 16 lutego 2021 r. 
(termin został przedłużony z 9 na 16 lutego)

 

Kandydat na rachmistrza spisowego powinien spełniać następujące warunki:

  • mieć ukończone 18 lat,
  • cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  • posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
  • posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie,
  • nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Informacje ogólne:

  1. Dane kandydatów na rachmistrzów spisowych są rejestrowane w Systemie Ewidencji Rachmistrzów (SER) przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Wyszkach. Kandydat na rachmistrza spisowego, którego dane zostaną zarejestrowane w systemie SER, otrzyma login do aplikacji e -learning. Na wskazany w ofercie adres e-mail zostanie wysłane hasło umożliwiające dostęp do systemu e-learning.
  2. Na podany w ofercie adres e-mail będą przekazywane informacje o terminie i formie szkolenia, którego ukończenie z wynikiem pozytywnym będzie warunkiem koniecznym do uzyskania możliwości kwalifikacji na rachmistrza spisowego.
    1. Kandydat na rachmistrza zobligowany jest do wzięcia udziału w szkoleniu przeprowadzanym w trybie zdalnym. Szkolenia dla rachmistrzów spisowych obejmować będą część teoretyczną oraz część praktyczną. Egzamin kandydata na rachmistrza spisowego, przeprowadzany po szkoleniu, będzie realizowany za pomocą aplikacji e-learning. Kandydat podczas szkolenia i egzaminu po szkoleniu posługuje się własnym urządzeniem z dostępem do Internetu (rekomendujemy laptop, komputer, tablet). Kandydat, który nie weźmie udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
    2. Kandydaci, którzy uzyskają pozytywny wynik z egzaminu (co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi), zostaną wpisani na listę osób zakwalifikowanych do pełnienia roli rachmistrza. O kolejności na liście decydować będzie najwyższa liczba punktów uzyskanych na egzaminie przez kandydatów z danej gminy (jako pierwsze kryterium) oraz najkrótszy czas, w jakim został napisany test w przypadku takiej samej liczby uzyskanych punktów (jako drugie kryterium). Na liście będą zamieszczone przy każdym z kandydatów wyniki obu tych kryteriów.
  3. Kandydaci, którzy uzyskają najwyższe miejsce na liście, zostaną powołani na rachmistrzów spisowych (w liczbie adekwatnej do potrzeb), a następnie podpiszą umowę zlecenia z dyrektorem urzędu statystycznego – jako zastępcą wojewódzkiego komisarza spisowego. Pozostali kandydaci, których liczba przekracza zapotrzebowanie w danej gminie, stanowić będą zasób rezerwowy.
    1. Kandydat ma prawo wglądu do swojego testu i uzyskanego wyniku - niezwłocznie po ogłoszeniu wyników egzaminu testowego oraz żądania sprawdzenia WBS poprawności tego wyniku.
    2. Kandydat, po powołaniu na rachmistrza spisowego, zobowiązany jest do przesłania za pośrednictwem aplikacji e-learning danych niezbędnych do zawarcia umowy zlecenia oraz zdjęcia do identyfikatora, które powinno spełniać określone wymagania:
  4. jednolite tło, oświetlone, pozbawione cieni i elementów ozdobnych oraz innych osób,
  5. format pliku - JPG,
  6. rozmiar rzeczywisty zdjęcia – 23x30mm, co odpowiada:
  • przy rozdzielczości 300 dpi, rozmiarowi 272x354 pixeli,
  • przy rozdzielczości 600 dpi, rozmiarowi 543x709 pixeli.

Rachmistrz spisowy, wyłoniony w trybie otwartego naboru na zasadach określonych w ustawie o NSP 2021, wykonuje czynności w ramach prac spisowych na podstawie umowy zlecenia zawartej z dyrektorem urzędu statystycznego, z wykorzystaniem urządzenia mobilnego wyposażonego w oprogramowanie dedykowane do przeprowadzenia spisu. Urządzenie zostanie przekazane rachmistrzowi na podstawie protokołu przekazania, stanowiącego załącznik do umowy zlecenia.

 

Do głównych zadań rachmistrza spisowego należeć będzie:

  1. przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych w zależności od aktualnej sytuacji związanej z epidemią COVID-19 z wykorzystaniem urządzenia mobilnego wyposażonego z zainstalowaną aplikacją formularzową;
  2. zebranie danych według ustalonej metodologii i zgodnie z kluczem pytań w aplikacji formularzowej.
  3. przejęcie części zadań innych rachmistrzów spisowych w sytuacji awaryjnej, np. gdy zmniejszy się liczba rachmistrzów w gminie (np. w przypadku rezygnacji, zachorowań itp.) lub dotrzymanie terminu realizacji spisu będzie zagrożone.

 

Oferta kandydata na rachmistrza spisowego musi zawierać docx(druk do pobrania):

  1. Zgłoszenie zawierające:
    1. imię (imiona) i nazwisko,
    2. data urodzenia,
    3. adres zamieszkania,
    4. numer telefonu,
    5. adres e-mail.
    6. Oświadczenie zawierające informację o:
      1. posiadaniu obywatelstwa polskiego;
      2. korzystaniu z pełni praw obywatelskich;
      3. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe;
      4. posiadaniu co najmniej średniego wykształcenia;
      5. znajomości języka polskiego w mowie i piśmie;
      6. zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na stanowisko rachmistrza spisowego.
      7. o odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.

 

Składanie ofert:

  1. Kandydat na rachmistrza spisowego w NSP 2021 może składać dokumenty osobiście w siedzibie urzędu gminy lub za pośrednictwem: poczty elektronicznej na skrzynkę e-mailową urzędu: ug_wyszki@post.pl, platformy ePUAP albo operatora pocztowego (w tym m.in. Poczty Polskiej, firm kurierskich). O dacie wpływu dokumentów decyduje:
    1. w przypadku osobistego złożenia dokumentów do urzędu lub doręczenia ich za pośrednictwem kuriera – data dostarczenia do urzędu,
    2. w przypadku wysłania dokumentów pocztą elektroniczną na skrzynkę e-mailową urzędu wskazaną  w ogłoszeniu – data wprowadzenia zgłoszenia do środka komunikacji elektronicznej nadawcy (data wysłania wiadomości e-mail),
    3. w przypadku wysłania dokumentów poprzez platformę ePUAP – data wysłania zgłoszenia przez nadawcę, która powinna być równoznaczna z datą wpływu na urzędową skrzynkę na ePUAP (pojawienie się zgłoszenia w systemie teleinformatycznym),
    4. w przypadku przesłania dokumentów Pocztą Polską – data stempla pocztowego.
  2. Oferty kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
  3. Więcej informacji na temat spisu można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Gminy.

Gminny Komisarz Spisowy
Wójt Gminy Wyszki
Mariusz Korzeniewski

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

w celu realizacji naboru kandydatów na rachmistrzów spisowych

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.) „RODO”, administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

I.Administrator

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Komisarz Spisowy – Wójt Gminy Wyszki.

II.Inspektor ochrony danych

Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować:

-     pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Wyszki, ul. Piórkowska 2, 17-132 Wyszki,

-     pocztą elektroniczną na adres e-mail: ug_wyszki@post.pl.

Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.

III.Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:

-     art. 6. ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z art. 24 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz. U. 2019 r. poz. 1775, z późn. zm.), dalej „ustawa o NSP 2021”.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

IV.Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty określone w rozdziale 6 ustawy o NSP 2021, podmioty współpracujące z administratorem, dostawcy usług technicznych i organizacyjnych umożliwiających przeprowadzenie naboru oraz przechowywanie dokumentacji dotyczącej naboru, osoby działające na polecenie administratora, osoby i podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

V.Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5-ciu lat od zakończenia procesu naboru na rachmistrza spisowego.

VI.Prawa osoby, której dane dotyczą

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

-     dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,

-     sprostowania (poprawiania) danych osobowych,

-     ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

-     przenoszenia danych,

-     sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,

-     cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku, w którym przetwarzanie Państwa danych odbywa się na podstawie zgody,

-     wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

     VII.Dobrowolność/ Obowiązek podania danych osobowych

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się kandydata o przyjęcie na rachmistrza spisowego i udzielenie mu dostępu do aplikacji szkoleniowej e-learning.

VIII.Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

 

 

Rachmistrz nabr plakat

Podkategorie