ZARZĄD STOWARZYSZENIA GMIN GÓRNEJ NARWI ZAPRASZA NA SPOTKANIE INFORMACYJNE
dot. projektu „ I TY MOŻESZ BYĆ PRZEDSIEBIORCĄ” realizowanego ze środków EFS w ramach RPO WP na lata 20124 – 2020

Projekt ma na celu udzielenia wsparcia finansowego poprzez przyznanie bezzwrotnej dotacji oraz wsparcia pomostowego dla osób niepracujących powyżej
30 roku życia, którzy chcą założyć działalność gospodarczą.

Projekt jest skierowany do mieszkańców gminy: Choroszcz, Kobylin – Borzymy, Krypno, Łapy, Poświętne, Sokoły, Suraż, Turośń Kościelna, Tykocin, Wyszki oraz Zawady.

HARMONGORAM SPOTAKAŃ:

DATA SPOTKANIA

GODZINA SPOTKANIA

MIEJSCE SPOTKANIA

13.05.2019 (poniedziałek)

12.00

URZĄD GMINY W TUROŚŃI KOŚCIELNEJ (sala konferencyjna)
ul. Białostocka 5, 18-106 Turośń Kościelna

13.05.2019 (poniedziałek)

14.00

INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W ŁAPACH
ul.
Władysława Sikorskiego 22A, 18-100 Łapy

17.05.2019 (piątek)

09.00

URZĄD GMINY SOKOŁY (sala konferencyjna)

ul. Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Sokoły

17.05.2019 (piątek)

11.00

URZĄD MIEJSKI W TYKOCINIE (sala konferencyjna)
ul. 11 Listopada 8, 16 – 080 Tykocin

17.05.2019 (piątek)

13.00

REMIZA W CHOROSZCZY

ul. Dominikańska 22, 16 – 070 Choroszcz

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszkach, ul. Piórkowska 2, 17-132 Wyszki zaprasza DO SKŁADANIA OFERT na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania.

I. Rodzaj umowy : zlecenie

II. Planowany termin rozpoczęcia realizacji umowy: maj 2019 r. 

III. Rodzaj usługi: wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi – dziecko z niepełnosprawnością (autyzm dziecięcy) w wymiarze:
- 2 godzin tygodniowo w zakresie pomocy psychologicznej

- 2 godzin tygodniowo w zakresie integracji sensorycznej

 IV. Wymagane kwalifikacje (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych):

1. posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi,

2. legitymowanie się co najmniej półrocznym stażem w jednej z następujących jednostek: szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym, zakładzie rehabilitacji, innej jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi,

3. w uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi opiekuńcze mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe, posiadają co najmniej roczny staż pracy (w wymienionych jednostkach) i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje,

4. posiadanie przeszkolenia i doświadczenia w zakresie:

a.    umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
b.    kształtowanie nawyków celowej aktywności,

c.    prowadzenie treningu zachowań społecznych. 


V. Wymagania dodatkowe:

  1. nieposzlakowana opinia,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. dyspozycyjność do pracy w miejscu zamieszkania klienta.

  VI. Wymagane dokumenty:

  1. CV opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie.
  3. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych.
  4. Oświadczenie o niekaralności
  5. Oferta cenowa

Komplet dokumentów należy dostarczyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Specjalistyczne usługi opiekuńcze” w terminie do 9 maja 2019 r. do godz. 12.00 do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszkach, ul. Piórkowska 2, 17-132 Wyszki
 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY – REKRUTACJA OSOBY MAJĄCEJ PODJĄĆ PRACĘ/WSPÓŁPRACĘ

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkach, ul. Piórkowska 2, 17-132 Wyszki, zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl .tel. 504 976 690
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na dane stanowisko.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, c i art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) oraz inne akty prawne, w szczególności odpowiednio ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi lub ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny wraz z aktami wykonawczymi, ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi.
  5. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające). Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji;
    w przypadku niepodania tych danych, przeprowadzenie procesu rekrutacji jest niemożliwe.
    W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
  7. Posiada Pani/Pan prawo do:
    1. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania;
    2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    3. wniesienia sprzeciwu wobec zautomatyzowanego podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania;
    4. przenoszenia danych osobowych;
    5. wniesienia skargi do organu nadzorczego
    6. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  9. W przypadku wyczerpania przesłanek zawartych w przepisach art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania przedmiotowego procesu rekrutacji.
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane, także w okresie dwóch miesięcy po zakończeniu przedmiotowego procesu rekrutacji dla potrzeb prowadzenia innych procesów rekrutacji, pod warunkiem wyrażenia na to zgody.

Dodatkowe informacje – kontakt 85/7305882

Wyszki, 2019-04-30

Dyrektor GOPS w Wyszkach

Marzanna Olszewska

Zarząd Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi przedłużył rekrutację do nowego projektu "I TY MOŻESZ BYĆ PRZEDSIĘBIORCĄ" (działanie 9.1 RPO WP), którego celem jest udzielenie osobom niepracującym powyżej 30 roku życia wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej. 

Wszelkie informacje dot. wydłużenia rekrutacji znajdują się pod linkiem:

W załączeniu lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa

docListajednosteknieodplatnegoporadnictwaPowiatBielski.doc

baner 750x150.jpg

Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Szepietowie zaprasza na Wiosenne Targi Ogrodnicze Targi Pszczelarskie i Podlaskie Targi Budownictwa Wiejskiego, które odbędą się 13-14 kwietnia 2019 roku. Wydarzenia są idealną okazją do wiosennych zakupów ogrodniczych i sadowniczych na najbliższy sezon. Będzie możliwość zapoznania się z ofertami wielu wystawców, porównaniu cen i jakości produktów przez nich oferowanych oraz odmian roślin, które nas interesują.

Wszyscy, których interesuje temat pszczelarstwa będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy w tym temacie uczestnicząc w wykładzie o nowoczesnych metodach pszczelarstwa na przykładzie kanadyjskich pasiek towarowych, który wygłosi Piotr Szyszko, a smakosze miodów będą mieli okazję do uzupełnienia swoich zapasów.

Nie zawiodą się Ci, którzy nastawią się na dodatkowe atrakcje. Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Szepietowie przygotował konkursy dla tych, co chcieliby sprawdzić swoją wiedzę. Uczestnicy targów będą mogli wziąć udział w konkursie „Zgadnij o to za roślina”, oraz konkursie zorganizowanym wraz z Państwową Inspekcją Pracy oraz z KRUS Białystok konkursie „Dziecko bezpieczne na wsi”. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do namiotu PODR Szepietowo.

Podlaskie Targi Budownictwa Wiejskiego to świetna okazja do zapoznania się z ofertą firm budowlanych. W obecnych czasach inwestor ma do wyboru wiele możliwości jeśli chodzi o sposób budowania, o wybór materiałów budowlanych, czy też wyposażenie budynku. Dzięki naszym Targom jest możliwość przyjrzenia się temu wszystkiemu z bliska i porównaniu ofert różnych firm.

Bardzo ciekawym punktem targów będzie wystawa królików, gdzie będzie można podziwiać najpiękniejsze okazy tych zwierząt.

Zapraszamy do Szepietowa na Targi.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w okresie wakacji letnich organizuje turnusy rehabilitacyjne dla dzieci rolników ubezpieczonych w Kasie. Wypoczynek dzieci łączony jest z programem rehabilitacji leczniczej w zakresie wad postawy i chorób układu ruchu oraz układu oddechowego. Dzieci kierowane na turnus rehabilitacyjny muszą być samodzielne i zdolne do samoobsługi. Turnus rehabilitacyjny trwa 21 dni.

Zasady kierowania dziecka na turnus rehabilitacyjny:

  1. Przynajmniej jedno z rodziców (prawnych opiekunów) podlega ubezpieczeniu społecznemu rolników z mocy ustawy. Jeżeli rolnik ubezpieczony jest na wniosek w pełnym zakresie – ubezpieczenie powinno trwać nieprzerwanie co najmniej rok.
  2. Dziecko jest urodzone w latach 2004 – 2012 (7 - 15 lat).
  3. Podstawą skierowania na turnus rehabilitacyjny jest „wniosek o skierowanie na rehabilitację leczniczą” stanowiący załącznik do rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 19 lipca 2013r. w sprawie warunków i trybu kierowania przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego na rehabilitację leczniczą oraz udzielania zamówień na świadczenia i usługi rehabilitacyjne (Dz. U. z 2013 r. poz. 860). Wniosek powinien być wystawiony przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub lekarza specjalistę, w leczeniu którego pozostaje dziecko. Do wniosku należy dołączyć formularz z „informacją o stanie zdrowia dziecka wraz z oświadczeniem rodzica/opiekuna prawnego”.

Pierwszeństwo w skierowaniu na turnus rehabilitacyjny mają dzieci posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Wyjazd dzieci na turnus rehabilitacyjny następuje z siedziby Oddziału lub Placówki Terenowej KRUS w Zambrowie lub Augustowie pod nadzorem wyznaczonych pracowników odpowiedzialnych za bezpieczny przejazd dzieci na trasie KRUS – ośrodek rehabilitacyjny. Przewóz dzieci odbywa się wynajętym autokarem.

Odpłatność za pobyt oraz koszt podróży dziecka w całości pokrywa KRUS.

Dzieci uczestniczące w turnusach rehabilitacyjnych ubezpieczone są od następstw nieszczęśliwych wypadków przez Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych.

W 2019 r. Oddział Regionalny KRUS w Białymstoku posiada miejsca na turnusy rehabilitacyjne:

- dla dzieci ze schorzeniami układu ruchu

Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju

w terminie 23.06 - 13.07.2019 r.

- dla dzieci ze schorzeniami układu oddechowego

Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Szklarskiej Porębie

w terminie 30.06 - 20.07.2019 r.

W przypadku zainteresowania skierowaniem dziecka na turnus rehabilitacyjny należy zgłosić się do najbliższej jednostki organizacyjnej KRUS po druki: „wniosek o skierowanie na rehabilitację leczniczą” oraz „informację o stanie zdrowia dziecka wraz z oświadczeniem rodzica/opiekuna prawnego”. Do wniosku należy również dołączyć wypełniony druk „informacje podawane
w przypadku pozyskiwania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą”. Druki są dostępne również na stronie internetowej Kasy www.krus.gov.pl.

Informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

            (85) 7497305 Białystok

            (86) 2716110 Zambrów

            (87) 6446714 Augustów

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW - 08.05.2019 r.

ZASTĘPCA DYREKTORA

ds. Ubezpieczeń

mgr Anna Ignatowicz - Grądzka

Zarząd Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi rozpoczął rekrutację do nowego projektu "I TY MOŻESZ BYĆ PRZEDSIĘBIORCĄ" (działanie 9.1 RPO WP), którego celem jest udzielenie osobom niepracującym powyżej 30 roku życia wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Szczegóły w załącznikach.

 

Wszelkie informacje znajdują się pod linkiem:

BADANIA AGROCHEMICZNE PODSTAWĄ RACJONALNEGO NAWOŻENIA

 

                Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Białymstoku informuje, iż w nadchodzącym okresie odbędą się badania analizy gleby. Koszt badania wyniesie 15,25 zł brutto za podstawowe badanie jednej próbki gleby. Pozostałe informacjie pomiżej.

 

           INSTRUKCJA POBIERANIA PRÓBEK GLEBOWYCH - w załączeniu pdfInatrukcja_pobierania_próbek_glebowych.pdfBadanie Gleby

AKADEMIA SKUTECZNEGO DZIAŁANIA

 

MARÓZ, 23-25 MAJA 2019

Chcesz działać lepiej, skuteczniej? Chcesz by ludzie lepiej rozumieli twoje intencje, chcesz lepiej rozumieć jak myślą ludzie, jak ich zmobilizować? Chcesz by miejsce, w którym mieszkasz i żyjesz było lepsze? Weź udział w kolejnym spotkaniu w Marózie Zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych działających na wsi, a także sołtysów i radnych.

Spotkanie to okazja do wymiany pomysłów, podzielenia się z innymi tym, co robisz, podpatrzenia, co można zrobić inaczej. Dlatego zorganizujemy sesję „dobrych praktyk”, a także wymienimy informacje, jak skuteczniej działać  w organizacji – jak lepiej prowadzić zebrania, jak wpadać na niebanalne rozwiązania problemów. Znajdzie się miejsce do rozmowy  o sytuacji w nowych kołach gospodyń wiejskich, w sołectwach itp. Będą przykłady m.in. pracy z młodzieżą, małymi dziećmi, grupami rodziców; projekty z obszaru kultury i historii lokalnej, gry planszowe, wykorzystanie IT i wiele, wiele innych. Aby działać skutecznie, oprócz pomysłów, trzeba mieć jeszcze wewnętrzną siłę – stąd w programie zajęcia i warsztaty poświęcone emocjom, dialogowi, przezwyciężaniu trudności, zniechęcenia i frustracji.

Działając społecznie tu i teraz nie można tracić z oczu szerszej perspektywy –  porozmawiamy w Marózie o tym, jak niektóre problemy globalne, związane z klimatem, przyrodą, demografią, prawami człowieka przekładają się na życie naszej wsi i okolicy.

Akademia Skutecznego Działania jest dla wszystkich, którzy działają na rzecz społeczeństwa obywatelskiego; którzy szanują własne dziedzictwo i poczuwają się do odpowiedzialności za przyszłość.

ZASADY REKRUTACJI NA SPOTKANIE W MARÓZIE 23-25 MAJA 2019

Do udziału w Spotkaniu zapraszamy członków lokalnych organizacji,  a także sołtysów i radnych z terenów gmin wiejskich i wiejsko-miejskich. Zależy nam na udziale osób z jak największej liczby gmin i organizacji. Dlatego w przypadku dużej liczby zgłoszeń będziemy kwalifikować nie więcej niż 4 osoby z terenu jednej gminy oraz nie więcej niż 2 osoby z jednej organizacji.

Koszt udziału w spotkaniu pokrywają organizatorzy, z wyjątkiem opłaty 35 PLN za jednego uczestnika oraz kosztów dojazdu.

HARMONOGRAM REKRUTACJI

DataEtapKontakt w przypadku problemów
25.02.2019Rozpoczęcie rekrutacji
Należy wypełnić on-line krótką ankietę rekrutacyjną dostępną TUTAJ
Problem z ankietą – maroz2019@fww.pl
Pytania o program i rekrutację:
mszymczyk@fww.pl
tel. 636 25 70-75
20.03.2019Koniec przyjmowania zgłoszeń
25.03.2019Termin wysyłki podpisanych potwierdzeńmaroz2019@nida.pl lub
Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA
13-100 Nidzica, ul. Rzemieślnicza 3
23.04.2019Lista osób zakwalifikowanychOpublikowana na stronach:

www.fundacjawspomaganiawsi.pl
www.nida.pl

23.04-03.05.2019Termin dokonywania opłatmaroz2019@nida.pl
06.05.2019Ostateczna lista uczestnikówOpublikowana na stronach:

www.fundacjawspomaganiawsi.pl
www.nida.pl

23-25.05.2019Spotkanie w Marózie

JAK ZGŁOSIĆ SIĘ NA SPOTKANIE W MARÓZIE?

  1. Należy wypełnić on-line krótką ankietę rekrutacyjną dostępną TUTAJ.

Każdy uczestnik wypełnia ankietę indywidualnie. Ankietę należy wypełnić do 20 marca 2019 r. do godziny 23.59. Kompletnie i starannie wypełniona ankieta rekrutacyjna jest pierwszym warunkiem zakwalifikowania do udziału w Spotkaniu, dlatego przed wysłaniem prosimy sprawdzić poprawność danych, szczególnie adresu e-mail.

  1. W trakcie wypełniania ankiety uczestnik wybiera 2 tematy warsztatów spośród 6. Mimo starań organizatorów może zdarzyć się sytuacja, kiedy uczestnik dostanie się tylko na 1 wybrany przez siebie warsztat, a na drugi zostanie przydzielony w zależności od wolnych miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń. Pozostałe zajęcia na Spotkaniu uczestnicy wybierają na miejscu. Szczegółowy program zostanie opublikowany ok. 15 maja.
  2. Po prawidłowym wypełnieniu ankiety na podany adres e-mail wysłane zostanie potwierdzenie zgłoszenia. Jeśli potwierdzenie nie dotrze, zalecamy sprawdzić folder „spam”. Można też skontaktować się z naszym administratorem, pisząc na adres: maroz2019@fww.pl
  3. Potwierdzenie otrzymane mailem należy wydrukować i po podpisaniu przez wskazane osoby, przystawieniu pieczęci organizacji wysłać do Nidzickiej Fundacji Rozwoju NIDA pocztą (adres: ul. Rzemieślnicza 3, 13-100 Nidzica) lub skanem (email: maroz2019@nida.pl) do 25.03.2019.
  4. 23 kwietnia 2019 r. zostanie opublikowana lista OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W SPOTKANIU.
  5. Aby znaleźć się na ostatecznej liście uczestników, należy zapłacić opłatę rekrutacyjną w wysokości 35 PLN od osoby na konto nr 21 8834 0009 2001 0000 2121 0057. Potwierdzenie wpłaty należy przesłać skanem (email: maroz2019@nida.pl) lub pocztą (adres: ul. Rzemieślnicza 3, 13-100 Nidzica) do  3 maja 2019 r. Faktura będzie wystawiona tylko na prośbę przesłaną mailem (prosimy podać w nim imię, nazwisko, adres, bądź nazwa organizacji, adres, NIP) na adres maroz2019@nida.pl.

Ostateczna lista zakwalifikowanych uczestników zostanie opublikowana 6 maja 2019 r.

W przypadku rezygnacji z udziału w Spotkaniu po tym terminie prosimy jak najszybciej powiadomić o tym Fundację NIDA (maroz2019@nida.pl, telefon 89 625 36 51), aby na to miejsce mógł przyjechać ktoś z listy rezerwowej. Opłata w wysokości 35 PLN nie podlega zwrotowi, chyba że wskaże się na swoje miejsce inną osobę z tej samej organizacji a organizatorzy wyrażą na to zgodę (informacja maroz2019@nida.pl, telefon 89 625 36 51).

Osoby, które przyjadą na Spotkanie, a nie będą widniały na liście rejestracyjnej, nie będą mogły uczestniczyć w Spotkaniu. Ewentualnym warunkiem pozostania takiej osoby na Spotkaniu będzie dokonanie opłaty w wysokości  600 PLN (koszt ośrodka 394zł).

O SPOTKANIACH W MARÓZIE

Już od 2001 roku Fundacja Wspomagania Wsi wspólnie z Nidzicką Fundacją Rozwoju NIDA organizuje Ogólnopolskie Spotkania Organizacji Działających na Obszarach Wiejskich. Spotkania odbywają się Marózie (koło Olsztynka, w woj. warmińsko-mazurskim). Celem corocznych Spotkań jest wspieranie rozwoju wsi poprzez zaangażowanie jej mieszkańców w sprawy społeczne i publiczne.

Każdego roku w Spotkaniu uczestniczy od 350 do 500 osób reprezentujących kilkaset organizacji pozarządowych działających na wsiach i w małych miejscowościach, władze samorządowe, rady sołeckie, szkoły i organizacje o zasięgu ogólnopolskim. „Maróz” jest dla nich okazją do poszerzenia umiejętności zarządzania organizacją, poznania sprawdzonych i dobrych projektów rozwoju lokalnego, uzyskania informacji o możliwościach finansowania nowych inicjatyw oraz nawiązania kontaktów i wymiany doświadczeń. Każde Spotkanie odbywa się pod hasłem przewodnim, wokół którego organizowane są warsztaty i dyskusje.

W 2017 roku odbędzie się XVI Spotkanie Organizacji działających na Obszarach Wiejskich w Marózie. Więcej informacji o tematyce Spotkania oraz rekrutacji dostępne będzie wkrótce.

Informacja o przetwarzaniu danych dla uczestników Spotkania w Marózie

ANKIETA REKRUTACYJNA

Organizatorami spotkań są Fundacja Wspomagania Wsi i Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA. Spotkanie współfinansowane jest przez Fundację Wspomagania Wsi i Polsko-Amerykańską Fundację Wolności.

Podkategorie